Opowiadania


Ogień Konohy
trwający
Wiesz, doszłam do wniosku, że nie wszystko jest tym, na co wygląda. Bycie shinobi wcale nie oznacza dorosłości, rodzicielstwo bezgranicznej miłości, przywództwo silnej woli, a ręce umazane krwią wciąż mogą czynić dobro. Ogień Konohy nie świeci wystarczająco mocno, żeby odgonić cienie i ukazać świat w jego prawdziwej formie. Szczerze mówiąc, chyba zbyt wielu ślepo na nim polega... Nie uważasz? Czasami mam wrażanie, że warto odwrócić wzrok w całkowicie innym kierunku. Może tam widok będzie bardziej klarowny.
ItaSaku, romans, dramat








Który bóg najtaniej sprzeda mi zbawienie?

trwający
Gdzie osiągnę zbawienie najtaniej? Który z was zaoferuje najwięcej za moją duszę? Zbiór opowiadań z fandomu Naruto, wiele różnych paringów. Co jakiś czas otwieram zamówienia na One-Shot'y, gdzie możecie wybrać postacie, o których chcecie przeczytać krótkie opowiadanie. Zapraszam!~ 
 Blog  grupowy
Współautorki: Temira, Krropcia, Ginny Kurogane, Lacerta





Napraw mnie, sensei!
trwający
Sakura pracuje w szpitalu, ma chłopaka i sporadyczne wypady z przyjaciółmi. Wszystko jest w porządku, a przynajmniej tak sobie powtarza. Nie chce myśleć, że zgodziła się na życie pozbawione  wrażeń, tej iskry, która sprawiała, że wszystko nabierało kolorów. Czy jedno wieczorne spotkanie z Ino może skierować ją na nowe tory? Czy mężczyzna, którego zna niemal połowę swojego życia, może okazać się bohater na białym koniu? Tylko, że Sakura nie jest księżniczką w opałach, a Kakashi nie ma w sobie nic z rycerza. Za to może zaoferować coś innego. Parę błyskotliwych pomysłów z innego rodzaju książek.
KakaSaku, erotyk, ograniczenie wiekowe.