Chcesz szablonik?

Nadal możesz do mnie napisać, ale do maja nie zajmę się żadnym szablonem. Pisz jeśli możesz poczekać.



Zajmuję się tworzeniem szablonów hobbistycznie, co za tym idzie nadal amatorsko. Znam jednak parę komend, które upiększyło moje życie na Blogsferze. Wszystkie szablony na blogach, które prowadzę wykonałam samodzielnie.
Jeśli pragniesz, żebym wykonała dla Ciebie szablonik, wystarczy, że do mnie napiszesz. Tutaj, w zakładce spam, a najlepiej na maila, którego sprawdzam codziennie.
Pomyśl o paru rzeczach:
1. Arty, które chcesz wykorzystać na nagłówek. Jeśli nie masz nic na oku, to ewentualnie podeślij imię samych postaci, a ja czegoś poszukam.
2. Nazwę na nagłówek albo cytat.
3. Paleta kolorów. Możesz podać od takich ogólników, jak jasne, ciemne, pastelowe do konkretnych barw. Polecam ograniczyć się do trzech barw. 
4. Układ bloga. Jednokolumnowy (prawa, lewa strona) lub dwukolumnowy. 
5. Jakieś fikuśne pomysły, które gdzieś widziałaś, jak menu w nietypowym kształcie, dziwny rodzaj ramek etc. 
6. Wszystkie pomysły, marzenia, plany związane z wyglądem Twojego szablonu. Cokolwiek siedzi Ci w głowie, spróbujemy przelać to na grafikę :D

Tu znajdziesz parę przykładów moich prac:


 

Wykonam szablony z każdego fandomu. Nie ograniczam się tylko do Naruto.

kontakt: elisssnape@gmail.com






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz